Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag gillar att blogga på lektionstid

Publicerad 2009-03-31 13:34:28 i Allmänt,

Nu är klockan 13:16 och jag skrev färdigt mitt prov för 25 minuter sedan. hoho, det gick faktiskt bra!
Eller ja, det känndes bra åtminstonde. Igentilgen kan jag sluta nu också, men ähh, jag orkar inte att bara sitta i korridoren och inte göra någonting, när jag kan sitta här och läsa en massa saker. Smart va?!
Tiden går mycket fortfare när man sitter här också, det ska inte glömmas. Och as you säkert kan räkna ut, så sitter jag i en datorsal (afan om jag bloggar jöns!) och just denna datorsalen är B310. Om ni ville anteckna det!

Skolan började klockan 10 imorse med NK, vilket var ganska så trevligt. Man skulle undersöka syror och sånt, om det var surt eller basikt. Ganska roligt faktiskt. Imorgon ska vi också få veta vårt prov i NK, och liksom ahhh, jag är nervös!
När jag skrev det provet, så känndes det bannimej inte bra. verkligen inte!
Igentligen så skulle jag vilja ha ett högt betyg i NK, och liksom, för att drömma bort lite, så våre det roligt med ett MVG. Riktigt jätteroligt. Men, NK är inte riktigt min grej, men jag ska göra mitt bästa!
Well, eftersom jag började klockan 10, så fick jag åka hemifrån 9, men hade sovmorgon fram tills klockan 8. SKÖÖÖNT!
Det är lite skillnad på att gå upp klockan 10 över 6 och 10 över 8. Jag gillar dock det sistnämnde bäst! HAHA xD

Just nu håller jag på att kolla igenom Mysteriet på Greveholm avsnitten, för att leta efter en grammofon. Grammofon tänker ni, är flickan störd i huvudet? Mja, inte riktigt. HAHA, saken är den att min kära vän Sara Johannesson, hennes morfar har varit radiosamlare. Och imorse fick jag veta att en av hans grammofoner har varit med i Mysteriet på Greveholm. Tufft va?! HAHA, jag som är Mysteriet på Greveholm-nörd, tyckte jag det var lite frrrräsigt! HAHA

Nu kanske jag ska avrunda här lite, och bloggar antagligen mer ikväll. Ha det fint!

Love.
S.



Mysteriet på Greveholm in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela