Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Och så var det klippt

Publicerad 2009-05-11 22:48:27 i Allmänt,

Som rubriken lyder; jag har klippt mig idag!
Och det är kort. Jättekort!
I alla fall för att vara jag. Min tofs ser ut som en boll  (så kort är det alltså!) och ja, det är ju väldigt...fluffigt?
Nej men okej, vi ska inte bara se negativa saker om det. Jag gillar det faktikst, bara det att det är liiite kort. Men annars gillar jag det. Jag kan ju äntligen ha sneluggen nere igen, för nu är det ju faktikst en lugg också, och inte bara hår. HAHA
Ja, men vad har jag annars gjort idag då, förutom att ha varit hos frisören? Joo, jag har pluggat matte hela eftermiddagen, för ja, imorgon är det ju nationella för min del. Nervöst, men endån skönt!
Men ja, nu så ska jag titta igenom en sista gång i matteboken sen blir det svenskabok och sen glider jag in i dimmorna.
Hoppas att Ni har haft en bra dag i alla fall. Och justja, en sak. Jag har inte gjort statistik för EMD-omröstningen än, så vill man rösta så går det bra ända fram tills imorgonkväll. Men ja, publicera detta ja!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela