Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-05-29 18:29:33

YES :D my real hair ! :D he he.

ja det är underligt varför det ska behöva va så :o men ja, det hör väl till, antar jag.



Så han är inne på en idol karriär :) jo det lät ju bra :) fast kanske mest har att göra med att jag RÅdiggar den låten ! :D:D

Postat av: Nina

Publicerad 2009-06-01 19:47:53

Det har jag meeed!! :D

Sök på Nina Mattsson så hittar du mig nog ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela