Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det kan bli för mycket att dejta sängen en hel dag

Publicerad 2009-11-10 22:31:55 i Vardagar,

Godkväll!
Söta läsare, Ni ska få riktiga blogginlägg om vad som hänt på senaste tiden.
Liksom, Höstlovet, Körslaget, Team Ola på Nova, och tja allt där emellan. Idag är dock ingen sån dag, då Ni kommer att få det. För jag mår inte så bra. Sofie gillar inte biverkningar om man säger så.

Tog vaccinet igår för nöffnöffinfluensan och tja, när jag gick och la mig igår var det bra. Hade lite ont i armen och i skuldran. Men det var liiiiiiite värre imorse kan jag ju berätta. Båda skuldrorna gjorde ont, hela vänsterarmen och ja, i princip hela vänster sida på kroppen gjorde ont. Kul? Nej. Det blev ingen skola i förmiddags, för då sov jag bara, men vid 12 fick jag åka upp till Helsingborg och skriva ett viktigt prov som jag hade, som jag inte kunde missa. Det gick ju halvbra, men ett G blir det nog. Och det kan jag tycka är bra för att skriva prov med muskelvärk i hela överkroppen och feber. Åkte hem vid tre, då jag stupade i säng. Käkade vid 5 och sen så sov jag fram till halv 10 igen. Och jag är fortfarande trött. Men jag tänkte att det kunde vara bra att faktikst ha varit uppe lite idag i alla fall. Tog nyss tempen och har fortfarande lite feber. Hoppas bannemig att det går över tills imorgon :( Men ja, som Ni nog har räknat ut så är detta då biverkningarna av sprutan. Men ja, jag mår helt okej nu i alla fall. Nog om det, hur har Er dag varit? Good or bad?

Nej men nu ska jag nörda vidare med lite julmusik (EMDs nya skiva, helt okej alltså!), prat med finaste vännen på facebook (eftersom min msn inte funkar :( ) och kanske något att äta. Det skulle vara gott med en macka....
Ha det så bra söta läsare!!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-11-10 23:01:55

Usch då :( låter inte alls kul .. Starkt av dig att klara av att göra provet iaf !

Du får krya på dig söta du <3

& jaa, min dag finns ju lite uppdaterad i bloggen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela