Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Om man säger såhär dåva

Publicerad 2009-11-17 22:36:11 i Vardagar,

Tjingelingtjohej!
Här sitter jag, lagom trött och tänkte snart gå och sova. Eller ja, det är det som är planen i alla fall....
Idag har det varit en helt okej dag i skolan. Flummig där på eftermiddagskanten, vilket var bra! Hade religion sista timmen och vi fick veta provet. GODKÄNNT! Yeeeeeees, jag är nöjd med det alltså. Sex poäng över godkännt så jag var absolut nöjd. Med tanke på mitt tillstånd när jag skrev det så 8) HAHA! Ja, vad har annars hänt idag då?
Joo, jag träffade Sabina på knutan och vi åkte tillsammans hem. Pratade gammla tider såsom linåkertider.
Och att det inte är långt kvar tills hon tar studenten. HAHA, helt sjukt! När jag väl kom hem fastnade jag framför TVn och ja, där somnade jag. Och vaknade igen vid sex. Men så kan det gå ibland vettni!
Nu ikväll har jag suttit här en sväng, checkat Andra Avenyn och pratar med Mia. Min moster vettni!
Jag ska hem till dem på Fredag för att vara barnvakt på Lördag. Gilla! *klick* Så fick jag veta idag att Martin också ska dit, och då blir det ännu mer väldigt mycket gilla gilla gilla! HAHA! Jag har berättat för Er att jag har världens bästa kusin va? :D Maaaaaartin Huismann, lika gammal som jag. Vi kan prata om ja, allt och vi vet väldigt mycket om varandra egentligen. Han finns där alltid, vad det än är liksom. Världens bästa Martin!
Vi är dock lite koko, men ehm.....det går i släkten vettni. HAHA!

  
Erkänn att Vi är charmiga? ;)

Gammla bilder dock, men fortfarande lika koko.
Så ja, till helgen blir det Veberöd för hela slanten :)

Annars då? Vad händer i veckan? Imorgon är det skola, as usual. Måste arbeta på i både religion och inköp och varuhantering, ligger lite back där. Dock känns det lite halvomöjligt att verkligen komma någe vart för vi behöver datorer, men imorgon är alla datorer på hela skolstaden upptagna för det är nationella i svenska. Och vi har 4 datorer i bibblan. Det känns ju bra liksom. Eller inte....men ja, jag och Mikaela ska göra så gott vi kan. Det måste planeras inför idrottsletionen på fredag också. Vi vet vad vi ska ha, men hela grejjen måste byggas upp också. Fast vi har många raster imorgon så det ska vi nog kunna lösa. HAHA!

Nej men nu så ska jag prata vidare med bästa vän, sen så blir det bedtime. Kanske ska gå och lägga sig lite tidigare nu såå. Kroppen mår nog lite bättre av mer sömn, I guess. Så jag säger vell godnatt nu dådå!

GODNATT!!!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela