Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Plötsligt händer det

Publicerad 2009-11-12 23:53:06 i Vardagar,

Idag har varit en...hektisk dag. Fasst endån inte liksom. För att kortfatta såå:

- Skolan (då jag & Rebecca fick stå vid montrar och berätta om HP för 9:orna. 20 elever på typ, 2 timmar. KRÄVANDE. Eller inte...!)

Det där var då den mindre hektiska delen. Här kommer då...den hektiska delen:

- Bussa till Flaggfabriken (Vilket gick bra, belive it or not!)
- Hämta flagga till Team Ola supportrar (Där jag träffade Ann-Charlotte, min pappas kusin, vilket gav extra rabatt på flaggan. GILLA!)
- Missa bussen tillbaka in till Helsingborg (Vilket gjorde mig liiite nervös, för jag hade ett tåg att passa!)
- Ta nästa bästa buss in till stan 
- SPRINGA TILL PERRONG 4! (......för att sedan inse att tåget är mer försenat än vad jag var!)
- Tåga ner till Lund (Då jag egentligen inte hade någon ro i kroppen!)
- Möta Baloo på Centralen (Det gick ju fint!)
- Möta Anna Sölve och få flyers och affischer (HEHEHOHOHHIHI, GILLA!!!! *klickklickklick* HEHEHOHOHIHI!)
- Få praktikpapper påskrivna (JÖNSSON HAR PRAKTIIIK!!!)
- Missa direkttåget hem (...vilket innebar att jag fick ta värsta omvägen....)
- Tåga till Landskrona (....där jag dock han göra lite reklam för Team Lund...)
- Ta bussen hem (Där jag hade sällskap :) )
- PIMPA BILLEBERGA LILA!!! (Okej, ICA & bussstationen. Även om det blev jävligt snyggt alltså!)
- Försammlingshemmet (Andas ut lite, även om jag var på väldigt pratgladigt humör...)

Notera då också att jag han göra allt detta på loppet av 3 timmar med ca 10 mils resor.
Det är händelserika dagar jag har, somedays. HAHA!
Nu ska jag snart sova i alla fall, på det imorgon igen med skolan, och så även på Lördag. Öppet Hus!
Visserligen blir vi ju komplediga på Måndagen, vilket är skönt!

Hoppas att Ni har haft en bra dag i alla fall. GODNATT!!

Love.
S.



Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-11-13 10:05:53

Vad har vi sagt?

ANDAS!

Hoppas det gick bra med träffen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela