Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det händer inte så mycket i jönssons lilla liv

Publicerad 2009-10-07 21:50:21 i Vardagar,

 

Det är ungefär detta som händer.
Jag lever (äter mat, går i skolan, andas, sover osv osv.)
och så läser jag. Twilight. Boken är så mycket bättre än filmen.
Även om jag nu stör mig väldigt mycket på stora skillnader mellan filmen och boken.
För Er som har sett filmen, så äter dom ju alltid mat borta, på den där resturangen?
I boken lagar Bella all mat. Det är en stor skillnad som jag stör mig väldigt mycket på!

Men ja, det är ungefär det mina dagar går ut på. Att leva & läsa.
Torsdag imorgon, redan. Det är helt sinnes vad veckorna går fort.
Men inte är jag ledsen för det inte. Snart höstlov, wihow!

Vad hittar Ni annars på under era dagar små söta läsare?

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-08 16:32:27

Det berömda ekorrhjulet är det.

Sova,äta skola-jobb.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela