Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Jag kunde inte ha haft en bättre dag

Publicerad 2009-10-04 01:41:40 i Special moments,



Lotta på Liseberg, 22 Juni 2009
I miss that day.


Det blev så spontant.
Så oplanerat, men så galet bra.
Gratis resa upp (TACK SANDRA!!!!!!!!!!!!!!!),
bästa vän, andra fina vänner, återträff med Emmy,
ett spontanbesök av Christina och Sara, vattenkrig & sol.
Toalettbeök x 165415346587, B&J glass, Brolle,
Christer Sjögren, Lotta, Ola och en massa kärlek och lycka!

Jag kan säga såhär att:

Jag hade världens bästa "dagen-innan"-dag då.
Dagen innan jag skulle fylla 17.


Tack fina Ni som var med! :*

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-10-04 19:51:26

Jaa Sofie, den dagen va sjukt bra :D & tänk att det är såå längesen nu .. o: fast vi har ju faktiskt träffats 2 ggr efter det ;) inte illa haha. fast jag saknar dig .. <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela