Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"Mamma jag har en mus på mitt rum.."

Publicerad 2009-10-04 10:52:15 i Vardagar,

...trodde jag. Jag vaknade av något kravsande borta vid datorn och blev....livrädd. Jag hatar möss!
Så jag kilade ner till mamma, berättade vad jag trodde, och det bestämmdes att vi skulle sätta en mus-fälla. HA!
Jag åt min frukost, och kilade sen upp till mitt rum igen, för att se om jag i alla fall kunde så några spår frånen liten mousie mousie. Jag hittade dock inga spår så jag trallade in till storebro och frågade om han hade hört något (med tanke på att våra rum är väggivägg) och då får jag veta att det tydligen låter som om något rafsar, då han rör på sina fötter vid datorn. TJOHOOO, ingen muus! :D :D :D Eller okej....jag är ju inte säker. Men nu tror vi på det att det är Robbans fötter. Well, jag är vaken nu i alla fall. Tidigt för att vara jag och jag är glad för att jag inte sov bort halva dagen. Förmiddagen ska i alla fall bestå av städning och lite så. Sen så ska jag plugga lite Inköp & Varuhantering och sen läsa lite Twilight. HAHA, det där med att läsa Twilight är faktikst också läxa......

Nej men nu ska jag fixa en bra spellista (eftersom jag inte har spotify än....skandal jönsonn!) och sen är det städning som gäller. Vi syns i dimmorna! ;)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-10-05 10:47:23

Hojta till så fixar vi Spotify åt dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela