Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Något har flyttat in i min dator

Publicerad 2009-10-17 00:10:43 i Vardagar,

Det är ett musikprogram.
Gratis, om man har fått en inbjudan.
JÄVLIGT BRA!!


...och jag tror någon kallar det för Spotify!

HAHA, jag vet att jag är lite efter med det, men ja, bättre sent än aldrig right?
Justnu borde jag egentligen inte vara uppe egentligen med tanke på att the jönssons ska till Ullared imorgon ( :') ) och ska upp innan fan har skorna på sig. Eller ja, halv sex. Och det är tidigt för att vara en lördagsmorgon!
Men hey, jag har ju en hel bilresa att sova mig igenom. HAHA. Dock så tänkte jag tipsa om Idol-Nicklas blogg innan jag skriver tack och hej för det här inlägget. Liksom, ÅHHHHHHH!!!! :D
Jag gillar honom. Skön stil, bra röst (han är på bättringsvägar!) & så är han sådär frukantsvärt......jag kan inte säga söt men jag kan inte säga snygg heller. Så liksom, en blandning av det  + lite till? :D HAHA, bra förklaring Jönsson. TACK JAG VET! HAHA! Nej men ja, jag gillar honom. GO NICKLAS LIKSOM!! :D

Vad tycker Ni om året Idol föresten? :D

Nej men nu ska jag publicera & sen blir det att sooova. Godnatt!!

Love.
S.



Nicklas :)

 

Kommentarer

Postat av: Pernillabergh

Publicerad 2009-10-17 10:09:34

älskar IDOL! bästa! och calle är lätt bäst! :D

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-10-17 14:01:15

Tänkte bara säga att du har så rätt om Nicklas & jag tycker precis lika :D:D han är grym !!

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-17 17:49:32

Hoppas du får en bra dag och att ni hittar mycket.

Vinka när du kör förbi.

Mariette äger!

Fast igår var Reza och Eddie bäst enligt mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela