Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Om det regnar fyra timmar i sträck är det nog höst va?

Publicerad 2009-10-03 17:34:08 i Vardagar,

Goddagens söta läsare!
Idag är det lördag, vilket är trevligt. Sovmorgon hade jag, vaknade halv 1 -.- Mindre kul faktikst, för då försvinner hela dagen. Men ja, what to do? Är man trött så är man. Sandra och Kenny var här imorse (eller ja, eftermiddags blir det ju.. ) och det var trevligt. Jag käkade väldigt god frukost med rostemackor och te, vilket jag älskar!
Annars har jag inte gjort...något speciellt alls idag. Chillat och ikväll blir det givetvis; KÖRSLAGET!! :D
Premiär ikväll och som alla nog vet så är ju Ola är ju med och tävlar för Lund! :D

Imorgon kommr Hampus och Kajsa hit. De ska sova här en natt, då Mia (min moster ni vet!) åkter ner för att fixa lite med lägenheten. Fredde bor ju kvar till jul, men där finns ju saker som ska med/inte med hem och sådära, så hon ska fixa och trixa lite, medans Fredde jobbar. Så imorgon kommer dom hit och sover här tills på måndag, mysigt värre! Så Cina kommer hit med dom imorgon eftermiddag då Martin också hänger på. Roligt värre! :D
We need to talk liksom. Om allt och ingenting. Känns det som!

Men ja, nu så ska jag gå ner och se vad man kan äta till middag. Mamma och Pappa ska iväg och tydligen stannade storebror hemma i alla fall. Så vi får fixa eget krubb. Men det kirra vi. Det vore lite illa om man inte gör det om man är 17 och 19 år....HAHA! :)

Hur har Er dag annars varit? :)

Love.
S.



Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2009-10-03 18:38:40

yeah, Korslaget today! go go team ola :)

huugs :*

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-10-03 19:09:26

Sv: du ska ta den positivt :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-03 21:48:59

Team Luund, schalalala!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela