Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Sammanställningar hit och dit

Publicerad 2009-10-19 09:16:41 i Vardagar,

Godmorgon!

Sitter i skolan nu och sammanställer undersökningar, från Scorett. Det är så långt som jag har kommit.
Det är inte en höjjdare att göra en måndagsmorgon efter fyra timmars sömn. Nejtack!
Men ibland har man inget val, och jag har gjort lite i alla fall. Vi har engelska efter denna lektionen, wihow, glosförhör. Har jag gjort glosorna? Nej. Jag glömmde (helt ärligt!) häftet i skolan i fredags. När jag gick ner till knutpunkten med Marija P i fredags, så pratade vi om vi hade läxor, så hon bara; ...och glosorna tills på måndag!
Katsching, där trillade poletten ner och jag skulle inte hinna upp till skolan. Men ja, jag ska säga helt ärligt som det är till vår lärare, för ja....en gång är ingen gång, kan ju jag känna. Och det var ju helt ärligt, att jag glömde det.

Vad ska jag annars hitta på idag? Inget speciellt.
Fortsätta med sammanställningen nu, see you later (aligator)! HAHA!

Love.
S.

(Denna bloggen känndes ju meningslös...)

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-10-20 22:30:52

Ingenting är meningslöst hörru!

& veeeeeeeeeeeeetu?!

Vi ses på lördag!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela