Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

...som en gång glömmde två gånger!

Publicerad 2009-10-17 19:58:08 i Vardagar,

HEJHOPP! :D
Nu är jag back in skåne, efter en visit i Halland - Ullared!
Jönsson gilla läget. Gick upp vid halv 6 imorse (jag trodde det var ett skämt :( ) och kvart över körde vi in till sis & kenny. Käkade frukost där innan vi alla körde (minus Kenny) upp till Ullared. Rolig bilresa, och det är enormt skönt att sova i bilen. Jag somnade utanför Landskrona och vaknade upp i Falkenberg. ME LIKE! :D Eller okej, jag var vaken i ca 5 minuter på Hallandsåsen också, men annars så sov jag hela vägen. Dock sörjde jag för att jag missade Halmstad. "MEH, NU MISSADE JAG JU HALMSTAD JUUU!!!" HAHA, men det tänkte jag ta igen på hemvägen! Väl i Ullared var det bara att ställa sig i kö (det var flera år sedan sist vi behövde göra det) och efter 1,5 timme var vi inne. Det blev väldigt flummigt i vårt köande i alla fall. HAHA, jag tror alla i vår familj blev tappade på BB när vi var små.......HAHAHAHAHAHAHA!!! Well, efter 1,5 timmes köande så var vi inne och då var det bara att ge sig på vift. Det blev en runda till hårfärgerna för at kirra biffen till bästa vän (DEN STÅR PÅ MITT NATTDUKTSBORD!!!) och även ett samtal med henne. Och vet Ni? JAG ÄR I LINKÖPING OM EN VECKA!!! :D
Men ja, jag hittade lite inne på Ge-kås i alla fall, en tjocktröjja (eftersom min gråa på något mystiskt sätt försvann under Diggiloo i just Ullared för två månader sedan....) och en kofta/tunika. Himmlans mysig!
Vi körde hem vid halv 4 och det blev mat på donken. Det var längesedan jag åt en hel stor meny där! Men ja, McFeast in my heart. HAHA, direkt därefter somnade jag och vaknade i...Helsinbgorg. Missade alltså Halmstad, ÄNNU EN GÅNG!!! Illa. Vi var hemma vid 6 snåret i alla fall och ja, sen så har jag checkat lite facebook och Riverside. Liksom, åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhw!!!!! :')

Nu börjar snart körslaget (om typ 2 minuter) och ikväll kör team Lund Olas dunderhit Natalie!!
Rösta om Ni känner för det, och om Ni tycker att dom gör låten bra!
Ring 099-402 03 eller SMS:a OLA till 72 400!

Nu ska jag kila ner i alla fall!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-10-20 12:15:18

Men då såg du inte mig stå vid motorvägen och vinkade.

Skojar bara.

Det viktigaste är tanken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela