Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det är ju fredag idag

Publicerad 2009-09-04 08:33:07 i Vardagar,

Godmorgon Godmorgon!
Här sitter jag i sal A124 och har projekt och företagande. Verkar vara en rolig kurs det dära, dock har vi inte hunnit så långt. Svarat på lite frågor i boken och så. Men sen så ska vi starta ett ja, "låtsasföretag" á la MiniUF!
Det tycker jag ska bli roligt. Träffade Jénnypenny imorse på knutan (kul att vi alltid ses på knutan & inte på tåget, HAHA!) och ja, vi bussade upp till skolan tillsammans. Trevligt värre, som vanligt!
Nu ska jag nörda lite hääär, men Ni får ha det så fint mina söta läsare!

 

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-04 18:58:48

Ha en underbar helg och glöm inte att jag älskar dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela