Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Erik Segerstedt

Publicerad 2009-09-16 22:43:10 i Allmänt,

När jag är förkyld blir jag alltid extra känslig och lyssnar ofta på ballader, och ja såndär "bölemusik". Ikväll blev det en youtube-kväll och även mycket Erik Segerstedt. Två favoriter är:

  
Right here waiting


Bed of roses


Han är duktig Erik. Lite underskattad ibland bara.
Han var fruktansvärt duktig under Idol, vilket jag kommit på nu i efterhand...
Bättre sent än aldrig. Jag har ju sett honom live, både som soloartist och som band, men jag vet inte riktigt vad som är bäst egentligen. Är det när han kör solo, eller när han är med i EMD? Vad tycker Ni?


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-17 20:43:57

DUUUUUUKTIG SOFIE!!!! Erik ska va SOLOSOLOSOLOSOLOSOLOSOLOSOLOSOLOSOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Pernillabergh

Publicerad 2009-09-17 22:07:20

Bed of roses jävligt bra låt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela