Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Min bästa vän & jag

Publicerad 2009-09-25 23:30:34 i Tankar,

Igårkväll fick jag ett sms från min bästa vän, Martina.
Hon hade varit på akuten, och jag....jag visste inte varför, eller någonting.
Idag fick jag höra anledningen. Och jag blev så rädd. Jag blir så rädd på tanken om att vad som helst kan hända, och man vet aldrig när.
Martina är min bästa vän. Vi har kännt varandra i lite mer än två år, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag skulle inte klara av ett liv utan dig.Du är den bästa i mitt liv, min andra halva! Jag älskar dig så oerhört mycket, och jag är så glad att du finns i mitt liv, och att jag får finnas i ditt liv. Vi har våra stunder då vi bråkar, men vi blir alltid sams igen. För hur det än är, så alla bråkar, men finns det tillräckligt stor kärlek, löser det sig. Jag behöver dig, jag behöver våra flummkvällar, jag behöver våra seriösa samtal, jag behöver dina tankar, jag behöver dina åsikter. Jag behöver dig helt enkelt, så lämna mig aldrig aldrig. Jag blir rädd på bara blotta tanken!


  
   

Jag älskar dig Martina Maria Holgersson
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-26 01:46:23

Usch nu blev jag orolig........

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-09-26 16:03:11

men ush... vill nt att nåt ska hända er, nån utav er!

Ni e så himla bra båda två, det kommer lösa sig, det vet jag! Är glad att ni har varann, även om det nu verkar vara en jobbig situation vad som än har hänt... <3

Postat av: Marta

Publicerad 2009-09-26 16:33:04

Great photos girls! :D You look great! :)

and I see, that you're very big friends!

I wish you more and more happy moments together!

HUUUGS! MARTA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela