Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Kim & Nilla i Riverside

Publicerad 2009-09-19 20:23:13 i ,

Okej nu är jag sjukt nördig, jag vet!                                                        
Men dagens avsnitt av Riverside:
"Jag har nog underskattat dig lite grann"

Så gulligt. Med tanke på vad man vet om vad Nilla tycker om Kim...
även om han är....bög. HAHA, för er som inte sett serien kan ni ju gå in här och klicka er fram till alla avsnitt. Jag tycker det är bra i alla fall!


NU SKA JAG GÅ NER OCH BAKA!

Love.
S.

Detta är i alla fall dagens avsnitt;



Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-20 11:45:19

sv: Shit va läskigt .. :o men ja det behöver ju inte alltid va dåligt, det finns goda andar oxå! :)



Vi kan va nördiga tillsammans då ! för det är himla bra :) Men Sofie, Kim är inte bög han är ju bisexuell, hallå!! xD vilket betyder att han & Nilla kan bli ihop :o ;) hahahah

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-09-20 13:21:40

sv: haha tack,tack ;) Precis, vad vet vi småskitar :o x)



Jaa för söt alltså, I like him ! & serien är ju lite speciell iaf, men bra ändå & man kan nästan inte gemföra nej !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela