Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

104 veckor sedan

Publicerad 2010-04-26 21:53:11 i Special moments,


Två år.
104 veckor.
730 dagar.

Sedan jag träffade min bästa vän,
Martina Holgersson,
för första gången.

I Jönköping, på en signering utanför A6-center med Ola.
Spontanplanerad resa, och jag är så tacksam för att jag kom iväg.
Och för att Du kom iväg.
Tack tack tack!

Det känns som om det vore igår. Men som sagt, det är två år sedan.


Och det har varit två
makalösa
otroliga,
sagolika,
jättefina,
ljuvliga,
härliga,
förtjusande,
strålande,

och

fantastiska

år.

  

Tack för allt Martina.
För alla minnen,
alla skratt,
tårar,
kramar,
godisbitar,
tågresor,
bussresor,
promenader,
sångtoner,
alla koppar te.

 

Tack för all vänskap och all kärlek.
You´re my best friend,

och det är så det

alltid

ska vara.






Jag älskar Dig Martina!
<3

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-04-26 22:26:20

You're awesome! :)

I wish you both more and more best moments in your life!

Hugs Marta

Postat av: Christina

Publicerad 2010-04-27 19:47:13

Underbara ni två.

Jag minns er för 2 år sen.

Många nya minnen ska vi få.

Postat av: marre

Publicerad 2010-04-28 19:49:30

åhhhh så himla fint skrivit sofie! ni är jättesöta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela