Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"En dag på knutan"

Publicerad 2010-04-27 22:37:39 i Vardagar,

Åhh, jag kollade nyss min statistik - 20 läsare!
Jag börjar känna mig lite som en storbloggare nu faktiskt 8) Eller okej, jag hoppas att Ni förstod ironin i det.
Nej men ja, hur har min dag varit då? Den började ganska så dåligt, med skrikande människor, dåligt humör och en hel sals datorer som stängdes av helt utan anledning. Lyckat liksom 8) Dagen började dock vända då jag fick vet att vi ska åka till Ullared med skolan på studiebesök, och då får vi givetvis shoppa. Snacka om guldläge!
...eller det är vad jag tycker i alla fall. Sedan skiter jag nog ganska så mycket i vad alla andra tycker. Så jag tänker då lägga 30 kronor för att få åka med bussen från skolan den första juni. Sådetså! :D Jag fick då fina sms från bästa vän som piggade upp också, och klockan ett så var det uppvisning av ES3Ds slutproduktion "En dag på knutan" där fina Jénnypenny var med. Jisses säger jag. Alltså, jag blir lika imponerad varje gång jag ser Jénny dansa. För jag tycker att hon utvecklas något så enormt från gång till gång. Och jag tycker verkligen att hon är värd höga betyg i dans, för hon var bäst idag. Och det säger jag för att jag tycker det. De var i alla fall väldigt duktiga, och alltså, Jénnys karaktär som nörd var så klockren. I vilket fall som, så kan jag säga såhär att jag är stolt över Dig Jénny. Väldigt stolt, för Du är så himmla duktig. Tvivla inte på det!

Imorgon blir det praktik, vilket ska bli kul. Min APU-ansvariga kommer, och det kommer också att sättas betyg på mig imorgon. Ihh, det ska bli kul att få det på papper, för jag vet redan vad jag ska få. Och det är jag så jävla stolt över. Vad det blir, det får ni veta imorgon!

Hoppas att allt är bra med Er idag i alla fall!
Nu blir det snart godnatt, och så, så puss på Er!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-28 20:45:50

Awe, tack Sofie! Du anar inte hur mycket dina ord värmer mitt hjärta!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela