Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

"Vi bara slåss idag"

Publicerad 2010-04-14 22:34:23 i Vardagar,

Godkväller bloggeeeeeeeeeeeen.
Nu sitter jag här, och ja, tänkte blogga. Vad händer i Jönssons liv då?
Ja det undrar Ni allt va?! HAHA, okej men ja, jag går i skolan, pluggar, sover och har praktik. Idag var en praktikdag. En bra praktikdag. Inte så mycket folk, men lite i alla fall. Jag tycker att alla borde hålla lite tummar och tår bara för att......
Gittan fick sin signerade Unstoppable singel idag och vad ska jag säga mer än att hon blev glad? :D:D:D
Jag vet ju hur mycket hon tycker om låten, så jag kirrade en signerad Unstoppablesingel till henne i Norrköping! :) Och det är tur att man kan glädja andra människor. Man blir så glad själv, över att kunna glädja någon annan.
Jag fick lite bilder av Martin nyss, så kika och njut av kvalitén. BRA MÄNNISKOR DETHÄR!!








Visste Ni om att Martin är en utav de viktigaste människorna i mitt liv?
Yesbox, he is. Och han är en fantastiskt bra människa, kusin, och vän.
Braiga Martin liksom. (rätt svenska detdär med braiga kännde jag...HAHA!)

Men ja, okej nu tänkte jag dyka ner i en bok faktiskt. Hoppas att allt är bra med Er mina läsare!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-04-15 15:29:18

sv: Nej det är det verkligen inte, det är väldigt jobbigt :(

Åh tack vännen, du är så himla bra !!



Alltså .. Jag tycker så synd om Markus, stackarn. För jag tror att det är Kim, det har jag sagt ända från början! Vad tror du !? Åh ja det är sorligt ju ..



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela