Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

En liten uppdatering, jag har ju trottsallt tio läsare om dagen, så detta är bara för Er!

Publicerad 2010-08-09 19:25:21 i Vardagar,

Serni serni serni serni?!?!?!?!?


HOW I MET YOUR MOTHER!

Den är min. Bara min. Och jag gillar´t! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Bra början på ett blogginlägg kännde jag. Resten av vad jag shoppade idag får ni inte se, för det är present till Miss Johannesson som blir 18 imorgon. Det är inte dåligt det Sara, welcome to the club säger jag! HAHA!

Okej, jag vet att jag lovade ett blogginlägg omhur det var hos Martina. Och det kommer, med bilder.
När jag har bilderna då, vill säga. HAHA, vilkte jag inte har nu! 8) I alla fall, jag kan ju snabbt uppdatera lite om att jag varit i Halmstad på RixFm gig och träffar två biffar och en lång Erik. Dvs : EMD! :D


The king of RixFm; CHRISTIAN HEDLUND!

Fina vänner hade jag med mig i Halmstad. Och JénnyKenny kom också! :D






Sen så har jag jobbat, träffar människor, varit i Ullared och träffar Martina, gått i ösregn & varit hos Cina och Mats!


En helt vanlig dag på jobbet så att säga....HAHA, eller inte kanske.
Behöver jag säga att jag såg ut som en dränkt katt när jag klev in på jobb efter att ha gått i ett sådanthär väder?

I vilket fall som, så gillade jag att jobba i helgen. Sweet liksom! :D:D:D

Nu är det två veckor kvar till skolan börjar och ja, det har varit ett greeeeeeeeat sommarlov. Sweet liksom!
HAHA! Nu ska jag posta detta inlägget, sen så börjar jag på mitt marathon : HOW I MET YOUR MOTHER!!!

LOVE.
S.

Kommentarer

Postat av: MARTA

Publicerad 2010-08-10 11:19:38

Woho, have fun with watching "How I met your mother"!

Great photos, I'm happy for you that you've had a great time with friends, favourite artists and so on!

Good luck in work :D :D :D



LOVE//MARTA

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-08-13 16:34:04

Nu har du en till läsare!! Hi Hi :D

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-08-13 16:37:15

Haha, men stackare där nere :D Bara fram med gummibåten då ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela