Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Vänskap

Publicerad 2010-08-11 19:53:53 i Special moments,



Världens finaste Sara fyllde 18 den 10:e Augusti.
She´s my oldest friend, and I love her.

GRATTIS FINA DU!

<3

Påtal om Sara, så ska hon, jag och Sandra ta en trip ner till Malmö imorgon för att gå på Entré och shoppa lite.
Mysigt värre. Och imorgonkväll blir det Lund. Nu ska jag fortsätta titta på How I met your mother (jag älskar internet!) och skratta vidare åt de fem vännerna i New York. Undra om det blir en trip till Mc Larens bar? Yes, I guess so. TJIIIIIIIIINGELING!!

LOVE.
S.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-11 23:12:41

Tack världens bästa Sofie! :) Du är så söt och snäll, bättre vän finns inte på denna gata, hihihi

Remember; T.D.S.O.Å <3

Ses imorgon!

Postat av: Sandra O

Publicerad 2010-08-12 18:16:35

Älskar er båda! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela