Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Penn Badgley

Publicerad 2010-12-19 01:15:29 i Allmänt,

Jo men okej, alltså....jo visst. Helt okej snubbe alltså.
Notis: "Helt okej" var en stor jävla underdrift.

Okej, kvällen har spenderats med att göra meatballs med pappa, klä julgranen och titta på Easy A.
Där jag ännu en gång konstaterat att, Penn Badgley, är något jag gärna tittat på. Mhm! HAHA!


Nu is it bedtime, och imorgon kör jag plugg för fulla muggar. Har fortfarande två prov och en inlämmning kvar innan jag tar lov på Onsdag.
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela