Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Logistik?

Publicerad 2010-01-13 10:53:36 i Vardagar,

Sitter i skolan nu, och har inköp och varuhantering.
Plugg till prov är det som gäller, vilket är skönt att vi får tid till i skolan.
Så nu ska jag snart dyka ner i instuderingsfrågorna, och efter det blir det käk.
Fisk, fick jag nyss veta. Helt okej!

Vad hittar Ni på idag?

Föresten, det kommer en bildbomb från när jag var hos bästa vän. Jag lovar.
Jag började häromdagen, men allting faila och jag vet inte hur många gånger jag slant och tryckte in mig på Matte & Ciccies blogg på TV4.se. Tjugoåtta kanske? HAHA, nej men den kommer - jag lovar!

Love.
S.


Ehehm...jag lånade Amandas dator igår. Ni får se själva hur det gick!



S-M-I-L-E!

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-01-13 14:11:58

Hahaha Sofie is she really you? haha xD

Very funny photos! Your real smile is amazing, but this smile on photo................... is very big hahaha it look like a monster's smile haha I'm just kidding :D

Really crazy photos!

You're great :*

Love to you!

/Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela