Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Det fick bli bilder istället

Publicerad 2010-07-08 20:03:51 i Vardagar,

Okej, idag är ingen bra dag att skriva. Så jag berättar med lite bilder istället, vad jag gjort sedan sist.

Fredag:

Mys, mat & film hos Cina & Mats i fredagskväll.

Lördag:

JOBB! (& bilden visar en intressant Hjärup station vid halv tio på en Lördagmorgon...)

Söndag:

Stranden med Sandra, Sara, Maria & Jessica :)

Måndag:
Schtek hemma med en...mindre glad....storebror (HAHA, seriöst det var kul....HAHAHA! ) och budapesttårta med mamma och pappa.

Tisdag:

Åkte till Kristianstad och besökte Emma. Och liksom, bara var. Underbart!

Onsdag:

JOBB! :D:D:D

Torsdag:
SYSTERDAG!!!
Vi har hunnit steka på beachen, fika, gå på stan, äta glass, gå på stan, hämtat ut nyklackade skor, och ja, vi har hunnit med mycket. Jag kan glatt informera att vår timme på stranden gav färg. Underskatta aldrig solen som går i moln.

Nu funderar jag dock på att ta en cykeltur, för vädret känns så skönt, men jag vet inte om jag orkar.
Gör jag det? Ehm...låt mig fundera ett tag till. HAHA!

Love.
S.

Kommentarer

Postat av: Marta

Publicerad 2010-07-09 11:07:57

I see that you had a great days!

Vad roligt :D You deserve that!

Last photo shows you're very glad about the jobb :D

Nice,nice!



Hugs Marta

Postat av: Sandra O

Publicerad 2010-07-09 16:37:08

Vi är så snygga! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela