Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Inte sedan 2005

Publicerad 2010-10-09 01:26:40 i Musik,



Inte sedan 2005 har jag haft en riktig favorit i Idol.
Men nu så. Här har vi honom, Daniel Norberg.
Flickfavoriten från Uddevalla, som liksom, jisses.

Nu ser jag det dock på ett liiiiite annat sätt än 2005.
Då var det mest att O var snygg och han "sjöng ju bra".
Undra hur jag tänkte då.Äh, 13 bast då var det klart att allt snyggt var bra 8)
Med andra ord tackar jag för Olas utveckling, och tron på att ingenting är omöjligt.

Men nu jävlar snackat vi kille med kvalité i rösten. Det är klart att han har saker som han kan jobba på ,men jag tror han kan utvecklas, och bli en riktigt riktigt fantastisk artist. Varför? Jo......

1. Han har en jävligt bra röst, redan nu. Och med lite utveckling på det, så blir det prima!

2. Han ser bra ut. Inget att sticka under stolen med, verkligen inte. Han är ju för bövelen as-söt!! Eller för att citera en viss P.Bergh så "Seriöst...HAN ÄR SJUKT SNYGG!". Lite kul var detdär alltså 8)

3. Han verkar ha en sjukt skön personlighet, som jag tror att det påverkar hurvida man kan lyckas eller inte. Jag menar, är du en bitch och allmänt otrevlig ochså tror jag att det är något som kan vara en bidragande faktor om hurvida du faktikst får "jobbet" eller inte. Så är det ju när man söker vanligt jobb också, personligheten är viktig.

Men överlag, så har Daniel grunden (mer än grunden egentligen!) till vad jag tror vad som krävs för att bli en bra artist.
En bra och fungerande röst som går hem i stugorna i svearikesland!

Go Daniel, GO!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-09 02:33:57

haha jag håller med dig. Tycker han verkar vara en skön kille med charm liksom och som är superduktig på att sjunga. Sen hade jag fått för mig att han bara var 17 haha så jag tyckte han var så ung sen såg jag att han var 20 och nån månad äldre än mig så då blev han ju lite snyggare haha xD



hahha nu låter jag nog som en fjortis eller nåt så godnatt haha xd

Postat av: Marta

Publicerad 2010-10-10 12:44:48

Aww Daniel is really great! The song Who says with his voice sounds very very good!

I really know why you like him :)



Lots of love

Marta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela