Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

ULLARED!!

Publicerad 2011-04-03 01:26:48 i Special moments,

Det är Lördag natt, jag ska upp om 7 timmar och sitter vid datorn. Bra där Sofie!
Anyway, för att nämna något kul: Jag har varit i Ullared idag! Det har varit en riktig systeryster dag, som börajde i morse med bilfärd upp till hallandsåsen där jag och Sandra fikade på baguetter (som hon gjort, MUMS!!) och saft i champagne glas. Fint ska det va! (Okej, sen att dom var i plast var en annan femma!) Brummade uppåt, och intog Ge-kås. GALET med folk! Fram tills klockan....3. Då så bara: POFF! Så försvann alla människor när vi var på 3:e våningen och fikade! Well, jag har kommit hem lite fattigare men lite saker rikare. En ny väckarklocka tillexempel. Inte helt fy skam, om ni frågar mig. Cool är den! Coola tjejer måste ha coola klockor! HEHE! Nej men okej, vad handlade jag mer då? Lite såhär, småkrams en ny HIMYM box säsong 4 (mitt sista hopp på att det är rätt - annars får det vara fel!) och en jeansklänning. Gud, jag kännde mig som 7 år när jag äntligen hittade en ny jeansklänning. När jag var liten använde jag alltid det. Grät nästan en skvätt när mamma var tvungen coh slänga den. 7 år gammal, förtvivlad för att ha mist sitt favoritplagg. GALET! (Det ordet missbrukar jag känner jag). Well, i vilket fall som så var det en himla mysig dag, med Sis. Sånt behövs, underskatta aldrig det! Nu ska jag dock stänga av här och faktiskt gå och lägga mig. Imorgon blir det jobb på Nova 11-17 ! Trevligt tycker jag! 

Men ja, godnatt dådå!

Love.
S.

Efter en dag på Ge-kås blir man lite knäpp. (Eller så var detta ungefär det bästa jag kunde ådstakomma i ett försk till bild på mitt nyplattade hår. Jag vet, mogen_tjej_92, som inte kan göra normala miner. Men that´s just who I am!)

GODNATT!!
Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela