Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Rock´n´ roll @ Dressmann

Publicerad 2011-02-07 22:27:52 i Allmänt,

Hejhopp!
Har jobbat 8,5 timme idag, och puuuh jag är trött i fötterna. Dock ska jag inte klaga, Linda & Malin har jobbat 14 timmar idag. Helt galet egentligen, men vill man ha fin butik, så.I vilket fall som, så har första delen utav Rolling stones kollektionen släppts, och det är coola grejjer vi snackar nu! I vilket fall som så har det gått bra och jobba idag, och det är kul att vara på Dressmann. Så, alla killar (& tjejer!!) ta död på myten om att Dressmann skulle vara en "gubb-butik" och kom in och kika. Det är mycket snyggt nu till våren, och som sagt; ROLLING STONES KOLLEKTIONEN!
Gud vad jag kännde att detdär blev såhär, omedveten marknadsföring. Nevermind!
Imorgon är det projektarbetsdag som gäller, då jag och Rebecca ska jobba järnet. Mikaela är i Stockholm på mässa (vad tog hon inte med oss för liksom?) så ja, vi får se var vi slutar. Det blir säkert bra i alla fall! :)
Förövrigt, nu ska ni höra något jävligt fint. JAG DRAR TILL BÄSTA VÄN DEN 17:E FEBRUARI!!! Jag vet, awsome.
Finns det bättre? Nej, menar väl det. Vi behöver, som vanligt, varandra. Det är hårt med 40 mil emellan, men sann vänskap fixar det. Och det har vi!

Nej okej, kasta av kavajen och tvätta av sminket. Låter fint tycker jag!

Godnatt!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela