Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

I väntan på att youtube ska ladda såå..

Publicerad 2011-01-09 23:05:41 i Allmänt,

Tänkte jag köra ett "Vad gjorde du under 2010?"-test. So, here it comes:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
I did.
Höll du några av dina nyårslöften? Vilka löften? HAHA!
Blev någon/några du känner föräldrar i år? Yesbox, Ida och Robert vilket ledde till att jag fick en kusin till! :):):):)
Dog någon av dina släktingar? Nej, tack och lov!!!
Vilka länder besökte du? Sverige? HAHA, nej men skämt och sido, jag har hållt mig inom mitt lands ramar faktikst.
Är det något 2010 du saknar som du vill ha 2011? Öhhhhhm, vet inte. Låt mig fundera under året 8)
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 23 JUNI!! Jag blev ju arton...HEHE! Och den 6 Februari också. HEHEHEHEHEHEHHEHE! Och 30 Januari också, för den delen. Mest, för saken skull! HAHA!
Vad var din största framgång under 2010? Att jag fick ett extrajobb och att jag faktiskt klarat mig i skolan
Största misstaget? Missförståndet.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Tjäe, alltså...huvudvärk konstant, men det har ju sina anledningar. Men annars iNget annat, tror jag. HAHA!
Bästa köpet? Min älskade mobil GUNNAR!!! Okej, han är inte världens bästa, MEN, allt var bättre än Stig. Och alla mina buss och tågbiljetter!
Vad spenderade du mest pengar på? Bra fråga, bra fråga. Tåg kanske? Och sånt småskit! 8) HAHA!
Gjorde någonting/någon dig riktigt glad? Vänner. Och människorna på Korthuset (I miss you!!) och Dressmann. Och la familj. Vi är lite sjuka, men vi är bäst. that´s it!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Unstoppable, Ibland gör man rätt, Ibland gör man fel, och Beutiful Rain. Fast Beautiful Rain kommer ju alltid liksom, finnas kvar. Always and forever!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? Ledsnare. Tyvärr. Fast det har tamigtusan haft sina ljusglimtar. Fast sen om ledsen är rätt ord, vetitusan. Argare, tror jag? Men jag lever på livets ljusa stunder, när det är mörkt runtomkring.
Vad önskar du att du gjorde mer? Hängt i Staby......jag hatar fucking avstånd!
Vad önskar du att du gjorde mindre? Tänkt.
Hur tillbringade du julen? Hos Christer och Eva i Asmundtorp med släkten på pappas sida :)
Blev du kär i år? Kär är väl att krydda, haha, men jag crushade ju på en snäll E ett tag. HAHA, men att säga KÄR är att krydda väldigt mycekt!
Favoritprogram på TV? Det finns bara en. Och när den serien är slut, då gräver jag ner mig. HOW I MET YOUR MOTHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bästa boken du läste i år? Ehhhhhm, Harry Potter och de vise sten på engelska? HEHE!
Största musikaliska upptäckten? J och T, heheh, okej två helt olika människor, och jag vet inte riktigt om jag får nämna vid riktiga namn, men så jäääääääääääääääääääÄÄÄÄÄÄääääÄÄÄÄÄÄÄvla duktiga! :D
Något du önskade dig och fick? HIMYM-boxar? :D
Vad gjorde du på din födelsedag? Jobbade på Korthuset, och chillade hemma med familjen! :D
Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? Det finns det väl alltid?
Vad fick dig att må bra? Bästa vän! <3
Vilken kändis var du mest sugen på? Finns bara en. JOSH RADNOR!!! <3<3<3<3
Vem saknade du? Lite beorende på vilken tid, men jag har väl saknat ganska så många människor.
Har du förlorat någon kompis under året? Tappat kontakten med, ja.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar att behöva säga att jag behöver hata men, jo, jag hatar en människa, som jag inte hatade i början av året. Vet personen om det? Tja, alltså...jag antar att det framgått vad jag tycker. Det har varit rakt och ärligt, inga krusiduller, utan det har varit exakt vad jag tycker. Och det är något jag står för, and will always do! :) Man måste ju stå för sin åsikt, right?




SÅJA, nu funkar youtube igen.
Jag slänger dock in en bild på min man, Josh "Ted Mosby" Radnor.
TJINGELING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela