Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Student -11! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Publicerad 2011-01-09 20:19:00 i Skolan,

Imorgon, påbörjar jag min sista termin i skolan.
Och, om sisådär sex månader, så vet jag en jävligt glad tjej,
som glatt kommer att sjunga: FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
Fattar Ni? Det är DETTA året jag tar studenten. Och jag har en sak att säga om det:
AWSOME!
Men okej, om vi bortser från att jag är ett freaking Student -11 barn, så ja,
Gott Nytt år på er, sådär nio dagar försent. Men bättre sent än aldrig, right?
Jag var inte riktigt hemma på Nyår, utan då var jag i Linköping och firade med bästa vän.
I just have one word for that. AWSOME!

Nej, men nu ska jag fortsätta mitt lilla liv med att kika vidare på lite Eva och Adam 
(så jävla söta då!!!), haha, och sen blir det nog film om sådär, en 40 minuter. HOHO!

Ha det fint.


Love.
S.

Kommentarer

Postat av: monika

Publicerad 2011-01-09 23:46:38

älskar eva och adam, men bara för att du nämner det, sök på Carl-Robert Kårell Holmer på facebook .. ;) inte en vacker syn (a)



GRATTIS STUDENTBARN :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela