Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Partyhelg!

Publicerad 2011-03-20 23:15:23 i Special moments,

Det är Söndagkväll, mina fötter värker och jag lyssnar på hemskt fin musik. Helgen är nu officiellt över, och det är back on track med skolan imorgon. Wihooo! (Jag hoppas ni hörde sarkasmen). I vilket fall som så har det varit en mysig helg som började hemma hos Rebecca i Fredagskväll med party för att hon fyllt 19. HEHE! Släkt och vänner, det var mysigt. Trillade hem vid halv 1 (jag har en gräns var jag går mitt i natten, och åkern är inget alternativ!) och somnade kring två snåret.

Lördagen var maskerad-dag till ära, då finaste Jenny Wernberg fyllt 20. Min outfit var Mimmi Mouse (som flera andra märkte jag....) och jag kännde mig ganska så nöjd faktiskt. Använde för första gången lösfransar (kryss i taket, wohooow!) och har en väldigt fin granne som är så bra mycket bättre på sånt än vad jag är. Vid 6 snåret körde racer mamma mig till Torp, där festen hölls. Vi partajjade med mat, musik och mycket dans. Baloosan (& NIKLAS!!!) trillade in vid 12 snåret (av giltig anledning!) och körde sista dansen med oss vid 1, då jag åkte med racertaxi Halmstad hem. Tusen tack!

Imorse ringde klockan vid 8 (då jag mest kände för att slänga den i väggen!) och vid 10 satt jag på tåget mot Lund. Work var planen för dagen, och ja, det gjorde jag. Jag och Erica (nya tjejen på Nova, sjukt duktig!!!!) taggade järnet, och vid 12 kom hon som en räddare i nöden på golvet. Thank good! Fikade med Fille i personalrummet och fick höra allt smaskigt om hur personalfesten hade varit kvällen innan (och fick se han & Mickes BRUTALT snygga rock-outfits!). ATTANS!! Jag hade så jävla gärna velat vara där, men jag kan inte klona mig själv. Hur mycket jag än önskat det, så gick det inte. Well, det har varit en ja, mindre lung helg men jag gillar det. Nu ska jag väl kila ner och tömma min kära vän diskmaskinen, tvätta av sminket (....insåg då också att det enda viktiga som jag skulle köpt idag, dvs sminkbortagning, glömde jag! MM, smart Jönsson!!) och sen är det bedtime. Det är ju en dag imorgon också. Så, godnatt på er!

Love.
S.


Mimmi Mouse fit for fight för maskerad @ Teckomatorp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela