Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Who is the theif?

Publicerad 2011-03-17 00:09:24 i Allmänt,

Sjukt random inlägg:

Min tidrapport på Nova är mystiskt försvunnen. Sist jag jobbade (dvs. ehm, i.......häromdagen?) hängdejag tillbaka den på min hängare, men idag när jag skulle fylla i den var den borta? Jag frågade Martin om han tagit den. Svar: Nej. Frågade Tina, svar: Nej. Hm, undrar seriöst fortfarande var den är någonstans. Okej, det är inte hela världen för mina tider som jag jobbat är uppskrivna i pärmen hos Wendt, meeeeeeeeeeeeeen jag vill ju ha den själv. Så, den som känner att den vet var den är någonstans? Ring då 070 - 000 000 000! (Tänk er efterlyst-rösten!) Nej men okej, nu är det bedtime som gäller. Det finns ju något som kallas skola i min värld fortfarande. Men snart säger jag goodbye skolstande, forever! Det är bara att bita ihop Jönsson, det är bara att bita ihop!

Godnatt!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela