Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

What´s happening?

Publicerad 2011-09-23 01:11:05 i Special moments,

Hej och hå!
Nu såhär på nattetid kom jag väl allt på att jag har ju en blogg. JUSTJA, jag har en fucking blogg!!! Som jag sviker, så jävla hårt. Fram tills nu, då jag slänger in ett blogginlägg igen. Ja precis. Många av er (jag ser att folk faktikst kollar in, starkt jobbat vänner, starkt jobbat!) kanske undrar: Vad händer i Sofies busy life? Jo, men det som händer är väl att jag hänger på Dressmann en del och säljer kostymer, och gör jag inte det så sover jag ju bort en dag eller två. Och om jag INTE gör det, ja då tittar jag nog på en serie eller två. Nej men okej, vad har hänt sedan sist jag bloggade då? Jag kan köra en kort sammanfattning:

- JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!! (men det var det väl ingen som missade?)
- Jag jobbade röven av mig hela sommaren @ Dressmann, Center Syd, Löddeköpinge.
- Jag hängde med Marty i nästan 3 veckor i sträck i sommras.
- Jag har gått över till the dark side och bor numera i min onepiece (not the real thing, men en grön från gina funkar fint den också!)
- Jag har gått på Maggio konsert.
- Jag har gått på inflyttningsmiddag hos Baloo och Niklas.
- Jag har gått på utflyttningsfest hos Sidenros.
- Jag har fått på reunionfest med 491.
- Jag har hjälpt Sis, Kenny och Dexan (a.k.a snuffe!) att flytta till min hometooown.

...och ja, vad ska jag mer säga att jag gjort? Ja, det är väl ungefär det. Det är vad jag HAR gjort, och vad jag gör. Så, undrar ni något: FRÅGA!!! Jag är inte rädd för att svara, haha! (jag vet att ni finns kvar, kära vänner!)
Slänger in en bild, från mitt livs lyckligaste dag, studenten. Gosh, den dagen var synonymt med friheten. Äntligen! Så, här är en glad Sofiepropp, nyhemkommen från Helsingborg, och en anaingen hesare röst, men det var det SÅ värt.



10 Juni 2011 - min fucking STUDENTDAG!!
Well, vi får väl se när jag bloggar nästa gång. Men då, då mina vänner, då handlar det varken om skola, huvudvärk eller sommar vill jag lova. Ha det fint, peaaace love and understanding!

Loooooooooooove
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela