Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

När saker och ting vänds UPP och NER!

Publicerad 2012-10-01 21:51:55 i

HOOOLA!

Här knallar livet på, som om inget annat hade hänt. Men what to do, tiden stannar inte för att förändringar sker.
För det kommer att ske förändringar i mitt liv. På mitt jobb. I vardagen. I allt!

Chefer slutar, kollegor slutar, jag stannar kvar på Nova, konflikter har skett, kramas har getts, sms har skickats, kärlek har visats. Men jag tror ju på att man måste möte en motgång för att kunna möta en framgång, så jag tror ljust på framtiden inom jobb. Mer om det, en annan gång, i ett annat inlägg!
 
Okej, i mitt andra liv då, förutom jobb, vad händer då?
Fredag blir trevlig med middag,vänner och bowling. Lördag blir det Tyler Ward i Malmö på KB. WHAAAAD UP med det?! HUR AWSOME?! Jag har ju vetat vem TW har varit länge, väldigt väldigt länge. Och nu ska mister king of youtube till MALMÖ. Hur najs?! Riktigt roligt att han äntligen får komma ut på världsturné. Och hur najs är det inte att få gå på konsert igen?! Så jag tar med mig Jempa, Anjelica och Pernilla så det ska bli riktigt roligt! :D Ser fram emot det.

Annars så letar jag vidare efter lägenheter, och känner SÅ för att flytta hemifrån. Jag älskar mamma och pappa, och vi bråkar i princip ALDRIG. Men; jag vill också skapa något eget. Jag vill inreda, bädda sängen när jag vill, och ha KAOS om jag känner för det. Utan att någon säger till mig. Jag vill köpa min egen mat, tvätta mina egna kläder och se till att alla räkningar blir betalada. Döh, jag vill sååå gärna! Så snälla rara, håll tummar för mig att det går bra med mitt sökande!!
 
Imorgon bär det av till Ullared med Mamma och Pappa. Ska bli dömysigt att komma iväg vi tre!

Love.
S.
 
 Och här kan man givetvis lyssna på TW's platta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela