Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Ullared!

Publicerad 2012-10-02 23:55:20 i Vardagar,

Jo men hemma igen, några slantar fattigare. En jacka, en tröja, trosor, BB-cream och ett penselsätt var väl det största jag fick med mig hem från Ullared idag. Varje gång man kommer dit får man en chock, för det hinner hända SÅ mycket mellan gångerna. Snart minsann, då är sportsbaren färdig inne i varuhuset. Blir riiiktigt coolt känner jag! Jaja, haft en suuupermysig dag med mami och pappa i alla fall. Och justja: i restaurangen har de byggt upp hela varuhuset i LEGO, med hyllor, varor, ALLT!!!! Dööcoolt!!

Imorgon är det på det igen med jobb!!

Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela