Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Godnatt!

Publicerad 2012-09-18 01:10:51 i



Check this out!


Här läste jag mig till hur man bytade bild i headern i designen. Designadinblogg.se har alltid hjälpt mig när ja haft blogg (okej, kanske inte så aktivt, MEN ENDÅN!) och ännu en gång löstes mina problem av den sidan. Så om ni inte vet hur man löser något i någon design här på blogg.se, READ IT THERE!!

Jaja, nog om det, nu är det sängen som gäller. Är hemma i Skåne igen efter en helt A-W-S-O-M-E helg i Linköping hos BFF. Mini-semester som har bestått av film, bakning, att färga håret och allmänt chill. Love it!

Nu är det bedtime, det är jobb imorgon!


Love.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela