Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

Oh happy day!

Publicerad 2012-09-21 23:12:21 i

HOLA !!

Idag har jag jobbat, skrattat, jobbat, velat dö av värk i fötterna, och jobbat lite till. Hängde med Nalle (aka Victor Lundin) i Lödde idag, vilket var väldigt skönt. Han är en sådan vän, som man inte alltid behöver höras av med, men man vet att han alltid finns till. Vi köttade i alla fall i butiken, ändrade om och tömde lagret. Ohh yeah, vi kom en bit på vägen i alla fall. Jobbigt bara att där inte var så mycket kunder...MEN JAJA, sånt är livet ibland när man jobbar i butik. Fördel? Man hinner allt annat !! Blev hämtad av Linda då hon varit iväg och endån körde förbi, så jag slapp ta buss/tåg för att komma hem. Thank yoou!!

Nu halvligger jag i soffan, ytterst ergonomiskt och funderar på att kanske ta ett avsnitt Gossip girl innan jag går och lägger mig? Fick ju hem sista säsongen på box för någon vecka sedan, och man MÅSTE kolla igenom avsnitten igen, för att vara på den säkra sidan. Oh yeah, Sofie = serienörd. Så ja, valet är enkelt: GOSSIP TIME!! 

Hoppas att ni alla får en fin helg!

Love.
S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela