Keep your dream alive

Livet från den ljusa sidan, så att säga.

#sleep #dreams

Publicerad 2012-09-24 02:04:33 i Vardagar,

Alla som känner mig vet att jag är väldigt fantasirik när jag drömmer. Allt från pyskopater som hugger huvudet av någon till djur som är i helt fel format. Inatt var en sådan natt, då jag drömde helt bananas. Om en kille som jag inte träffat på nästan 2,5 år och ja, vi skulle tydligen på sittning som var...galen. Och ingenting stämde, inget alls. Men jag klagar inte när man drömmer om en hotboy till bekant, MEN ENDÅN!! Hela grejjen var så bisarr, och förvånande.


Någon som är duktig på det där med att tyda drömmar? Skulle gärna vilja veta vad saker och ting betyder egentligen!

Love.
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Jönsson

20 åring, som älskar livets glada stunder, även om hon vet att hon ibland måste gå igenom svåra för att komma dit. Familj, vänner och musik ligger mig varmt om hjärtat. Och hon lovar, att hålla sina drömmar vid liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela